Tävling :)

Jag tävlar om fribiljetter till Skansen hos Matilda. Var med och tävla här du också!






Jag ska dit i sommar när S är ledig.
Hade varit super bra att kunna få fribiljetter då.
Det är andra gången i hela mitt liv som ja åker dit.
Var där med min familj (mamma,pappa,lillebror + vänner) för några år sedan och gick på skansen.
Otoroligt roligt, nu har jag min egna familj och vill jätte gärna åka dit med min dotter eftersom jag vet hur roligt
jag själv hade då, hon kommer älska det! Och jag kommer älska att se henne så glad :D



Kommentarer
Postat av: Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

Roligt att du är med och tävlar! Och vilka underbara bilder i headern

2012-05-22 @ 14:17:19
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Matilda ♥ Blivande trebarnsmamma

sv; hihi tack :) Han var en liten flintis ett bra tag

2012-05-26 @ 21:22:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback