Dålig,dålig och otroligt dålig!

Ja vad gör man när magen smärtar så man ligger vaken hela natten? Inget funkar och inte fasiken skrev läkaren ut några smärtstillande till mig. I fredags i hopp om att kunna få vila lite blev det akut besök på Apoteket, kom ju på att läkaren lovat ge mig smärtstillande! Var de det? Nej.. Jag fick omeprazol!?! Ja har testat det, de funkar inte. Tänk om någon där borta kunde lyssnat på mig. Vad ska ja behöva göra, skrika, gråta? Nä, ja ska ligga här hemma, trött, dålig, ingen aptit dvs ännu tröttare och sämre med en 3 årig dotter som mer än annat vill ha min uppmärksamhet. Och jag orkar inte, tack! 3 år av hennes liv har ja missat pga toabesöken och tröttheten. Varför, jag vill kunna njuta som andra mammor.
Cortison med, japp!
Det ska ja tydligen börja med nu, orkar inte. Sommaren är här och ja ska trycka i mig det i 8v. Svettas som en gris och bli allmänt svullen, YES! -.-
Så länge jag mår bra så, antar att det är bäst så ändå. Men se då? Cortisonet tar slut, jag blir dålig igen.. Samma veva!

Nä, just nu har jag lust att trycka kniven i magen, skära upp och slita ur mina tarmar.

Best part of this? Jag är sjuk från munnen och enda ner till ändan! TACK GUD!




Kommentarer
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande Mamma Till Tre!

Men så trist att du ska ha det så, hoppas verkligen att det blir bättre för dig snart!

2012-06-15 @ 22:41:25
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: jagochminmage

Usch! Kortison känns inte som någon långsiktig lösning om det inte brukar hjälpa för dig. Det hjälper inte för mig heller, om det hjälper är det bara för stunden. Kan du inte byta läkare om du känner att du inte blir tagen på allvar? Så ska du ju inte behöva ha det. Hoppas du mår bättre snart!

2012-06-17 @ 16:30:31
URL: http://jagochminmage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback