Tisdag

Härlig dag, vädret har varit helt underbart. När vi var ute vid 19 var det 7 grader!! Helt otroligt härligt, enligt mig.
Efter jag lämnat Ewelina imorse la
Jag mig och sov en stund, var verkligen behövligt. Sen gick jag till affären o köpte de där jäkla knopparna, haha.
Fick även med mig lite förvaringslådor till hennes rum, super söta. (bild imorgon)
Sen gick jag upp till min bror o fika lite.
Efter de vidare för att hämta Ewelina, som hade babblat om allt. Älskar när hon kan berätta allt nu, man förstår så mycket och det är riktigt kul!
Vi åkte hem, käka lite o ut igen för att åka hem till min syster o hennes döttrar. Stanna där några timmar tills det var dags att åka hem o lägga Ewelina. Helt otroligt va pigg ja varit efter ja fått sova o efter solen kom fram. Älskar dessa dagar, inget är sig likt. Riktig energi får man..

Imorgon är det redan onsdag!
Jippi, snart får ja träffa bästaste S!

Nu ska ja lägga mig, ska bli skönt efter denna härliga dag.


Redan onsdag imorgon, härligt.
Nu har jag prec käkat vindror och kollat på top model.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback